Social Media Marketing

Vânzări garantate din social media, vă oferim un vector pentru dezvoltarea eficientă a companiei dumneavoastră.

Rețele de socializare

Promovăm clienți din domenii complet diferite. Mulțumită promovării SMM, atât un restaurant local cu bucătărie rafinată, cât și un producător regional de ferestre pot obține clienți de pe internet. Unii oameni sunt mai potriviți pentru a administra un grup pe Facebook, alții pentru a-și promova profilul de Instagram, în timp ce pentru alții, o cerere pentru rețelele de socializare va necesita o analiză mai detaliată și o căutare de platforme alternative.

Content

Fotografiile, videoclipurile și textele profesionale vă ajută să vă promovați în social media, crescând ratele de conversie și vizibilitatea. Cu ajutorul conținutului, vă puteți arăta profesionalismul, puteți comunica beneficiile produsului dvs. și puteți crea fani ai mărcii dvs.

Targetare

Comunitatea dvs. are nevoie de trafic pentru a începe să obțină lead-uri și vânzări. Cu ajutorul instrumentelor de publicitate, vă vom aduce noi clienți.

Crearea paginilor social media

Noi vă populăm profilurile de social media. Adăugăm informații de bază despre produsul dvs., facilităm navigarea și realizăm o mulțime de conținut.

Descriere

Într-un bloc desemnat în fiecare rețea socială, lăsați un link către site, furnizați un număr de telefon, adăugați e-mail și linkuri către alte rețele sociale – toate acestea pentru ca clienții să vă poată contacta rapid și ușor.

Profilul feed

Umplem profilul cu conținut pentru a vă vizualiza marca. Fiecare postare are un scop specific: să povestească, să încălzească să comande, să surprindă, să vândă. Vă ajutăm să începeți să generați: recenzii, comentarii, etichete.

Navigație

O navigare adecvată pe pagina dvs. va ajuta clienții să primească mai repede răspuns la întrebările lor. Pe Facebook, structurăm pagina cu o varietate de blocuri de meniu și widgeturi pentru a crește rata de conversie a comunității. Pe Instagram, proiectăm o secțiune Relevantă pentru a descrie mai bine produsul sau serviciul dvs.

Poze și clipuri video

Filmăm toate nivelurile de conținut de la zero: de la subiecte și filmări cu alimente până la reclame scumpe cu producție.

Crearea targetării

Performanța publicitară este analizată de noi în format zilnic. Efectuăm în mod regulat teste A/B ale audiențelor și ale anunțurilor pentru a identifica cele mai bune pachete – acest lucru va aduce clienți la cel mai mic cost. Activitatea noastră este ghidată de opinii bazate pe experiența noastră și pe cazuri cu cifre reale.

Întrebări frecvente (FAQ)

 Consultați FAQ-urile noastre de mai jos sau sunați-ne (+40) 729593654

Care sunt avantajele promovării SMM față de alte canale de achiziție a clienților?

Caracteristica principală a SMM este contactul cu publicul țintă într-o atmosferă informală. De regulă, atunci când o persoană se află pe rețelele de socializare, ea este cât se poate de relaxată, răsfoind feed-ul, discutând cu prietenii. Un astfel de mediu facilitează obținerea de către client a dispoziției pentru produsul promovat. Serviciile SMM sunt adesea prestate de neprofesioniști, ceea ce presupune așteptări mari la începutul activității. Este important să înțelegem că rezultatul SMM, în primul rând, îl obțin acele companii care sunt dispuse să investească bani și resurse în acest canal pentru a atrage clienți. De cele mai multe ori, trebuie să lucrați cu trafic rece, încălzind treptat audiența, ceea ce afectează timpul necesar pentru a obține primele rezultate.

Cum are loc acest proces?

Promovarea SMM include o listă destul de lungă de lucrări, așa că să menționăm doar câteva dintre ele: studiem publicul țintă, scriem un plan de conținut, pregătim un plan tehnic pentru filmarea conținutului, setăm profilele, selectăm și perfecționăm conținutul pentru publicare, scriem texte pentru postări și anunțuri, punem la punct campanii publicitare, analizăm indicatorii și evaluăm primele rezultate. Nu este nevoie să căutați contractori suplimentari pentru niciun tip de muncă. Noi oferim servicii SMM complete, la cheie.

Funcționează SMM în toate nișele?

În diferite nișe și segmente de piață, SMM rezolvă diferite probleme în felul său. În B2C, de exemplu, ați putea lua în considerare vânzările directe, dar în B2B, de exemplu, se pune în prim plan construirea imaginii de marcă și creșterea gradului de conștientizare în rândul clienților prin intermediul social media. Managementul social media, aceasta este o sarcină care necesită o abordare cuprinzătoare. Orice afacere nu poate ignora promovarea în social media. Investiția dvs. se va amortiza de multe ori dacă alegeți antreprenorul potrivit.

Ce buget de publicitate ar trebui să planific?

Pentru a direcționa publicitatea, este important să se păstreze un echilibru între cantitatea și calitatea traficului publicitar. În toate proiectele, vă recomandăm să începeți publicitatea în social media cu un buget mic pe durata campaniei de testare. Valoarea bugetului lunar va depinde apoi în mod direct de solicitarea clientului: cineva trebuie să primească comenzi sau vânzări în urma unui anunț lunar, în timp ce alții au nevoie să ajungă la un public cât mai larg posibil într-o perioadă scurtă de timp.

Când ar trebui să mă aștept la rezultate?

Am dori să vă avertizăm imediat că nu există un răspuns universal la această întrebare. Criteriile după care puteți judeca succesul SMM sunt specifice fiecărui caz în parte. Acestea pot fi ratele de publicitate, activitatea utilizatorilor, creșterea numărului de abonați, conversia site-ului și așa mai departe. Merită să luăm în considerare faptul că succesul depinde și de client. Înainte de a începe munca, întotdeauna efectuăm o analiză cuprinzătoare a produsului, evaluăm potențialul său pe piață, verificăm paginile de destinație, facem un audit și facem recomandări. Nu trebuie să vă faceți griji, deoarece luăm în considerare toate riscurile și prezicem rezultatul serviciilor SMM în etapa de pre-proiect.