Creare site de tip catalog
Un site conceput pentru a prezenta produse, dar fără posibilitatea de a le cumpăra
Diferențe principale
La prima vedere, ar putea părea că crearea unui site web de tip catalog nu este diferită de dezvoltarea unui magazin online. Dar acest lucru este departe de a fi așa. Principala diferență între cele două opțiuni este că catalogul prezintă produsul, în timp ce magazinul îl vinde.
Minusuri
Prin intermediul unui site de tip catalog nu este posibil să cumpărați un produs online, dar este posibil să comandați un call-back sau să plasați o comandă prin intermediul unui formular. Cel mai adesea, site-ul nu dispune de un coș de cumpărături, de o funcție de transfer de bani și de posibilitatea de a specifica o adresă și o metodă de livrare.
Plusuri
În ceea ce privește funcțiile implementate, site-ul seamănă mai mult cu un site corporativ decât cu un magazin online. Pe de altă parte, direcția și tematica sunt radical diferite. Accentul nu este pus aici pe firmă, ci pe demonstrarea produselor și pe descrierea lor calitativă, evidențiind meritele acestora. Un mare avantaj al vitrinei online este că catalogul poate fi rafinat în timp și transformat într-un magazin online cu drepturi depline, fără costuri inițiale uriașe.
Formula pentru o lansare de succes
Scopul principal al site-ului este de a prezenta vizitatorului produsul. De aceea, analizăm în mod clar toate obiectivele site-ului și selectăm cea mai bună soluție.
Popularitate
Un website de tip catalog nu este doar un punct de vânzare, ci și o resursă pentru construirea unei reputații pentru afacerea ta.
Clienți
Obținerea de clienți de pe site cu ajutorul formularelor de feedback. Adăugarea unei pagini de livrare, reduceri și promoții și orice altceva care poate crește puterea de cumpărare.
Comenzi fără coș
Obținerea de vânzări care implică manageri. Un site de asemenea tip este de obicei ales de companiile care vând produse grele care necesită o consultare inițială înainte de cumpărare.
Analiza pieței și strategii de marketing
Analiza ofertelor de pe piață, examinarea concurenților și identificarea punctelor forte ale acestora ocupă o parte semnificativă din timpul de dezvoltare a site-ului web, care se amortizează odată ce catalogul a fost lansat în producție.
Proiectarea și implimentarea structurii
Dezvoltăm o structură bazată pe concurenți, pe înțelegerea pieței și pe oferta dumneavoastră unică. Structura încorporează elementele de care aveți nevoie pentru promovarea ulterioară.
Prototip
Prototipul prezintă structura blocurilor site-ului web, la care vor lucra ulterior designerul și programatorul. Acesta este documentul principal pentru dezvoltarea site-ului web.
SEO
Noi adaptăm site-ul pentru promovarea SEO. Acest tip de website este adesea creat pentru a obține mult trafic, așa că implementăm imediat o structură competentă a paginilor și împărțirea în grupuri de produse pentru a economisi 3-4 luni de promovare SEO.
Context Marketing
Având în vedere că, atunci când comandă un site de catalog, clientul dorește vânzări, noi facem site-ul cât mai ușor de gestionat, pentru a obține imediat clienți și vânzări. Veți vedea rezultatele la doar 1-2 zile de la lansarea publicității contextuale.
Întrebări frecvente (FAQ)
Consultați FAQ-urile noastre de mai jos sau sunați-ne (+40) 729593654
În lumea de astăzi, întâlnim zilnic astfel de site-uri web. Sunt site-uri cu o mulțime de produse, dar fără posibilitatea de a cumpăra de pe ele. Multe dintre ele au un cont personal pentru utilizator. Puteți vedea exemple în secțiunea portofoliu.
Dezvoltarea este împărțită în două faze – infrastructură și conținut. Pregătirea infrastructurii durează în medie 2luni. Umplerea cu conținut, în funcție de volum.