Reclame Google ADS

Toți cei care vă caută produsul sau serviciul pe internet văd reclame în partea de sus a motorului de căutare. Dacă reclamele dumneavoastră nu se află acolo, clienții vor vedea doar reclamele concurenților dumneavoastră.

Rulați anunțuri contextuale care vor atrage clienți potențiali.

01 Configurăm publicitatea contextuală în Google pe baza analizelor și a cercetărilor.

02 Știm cum să atragi clienți, chiar dacă nu ai văzut nici măcar o singură cerere de pe site-ul tău.

03 Scopul nostru nu este doar de a pregăti campanii publicitare, ci de a ajuta companiile să facă bani online.

Clienții află despre dumneavoastră în contextul potrivit

Nu ne limităm doar la crearea de reclame, suntem specializați în colaborarea cu afacerea dvs. într-un mod holistic.

Este greșit să credem că publicitatea este întotdeauna configurată în același mod. Înainte de lansare, vom efectua analize detaliate: vom determina cererea pentru produs pe piață, vom colecta un profil al publicului țintă pentru a înțelege cum să ne apropiem de nevoile acestuia și să elaborăm obiecții, vom studia ofertele concurenților, vom compune oferte catchy pentru căldura traficului, vom găsi punctele slabe și punctele de creștere. Nu vom lansa publicitate pe un site care nu este pregătit pentru ea (!).

Nu vă lăsați pradă bugetului

Fiecare cuvânt, simbol și căsuță bifată într-o reclamă are un impact financiar. Cu cât mai multă publicitate de calitate este elaborată de la început – cu atât mai puțin buget va fi irosit pe neorientare. Vom colecta manual interogările cheie, vom cerceta în profunzime semantica, vom elimina frazele minus, vom ajuta la rafinarea site-ului pentru a aduce conversii maxime.

Profesionalism

Publicitatea personalizată nu trebuie lăsată în seama algoritmului. Pentru a optimiza costurile de publicitate, oferim un serviciu de întreținere: monitorizăm zilnic sistemele de analiză, studiem comportamentul utilizatorilor pe site-ul web cu ajutorul webwatch, analizăm interogările cheie, dezactivăm frazele neorientate și ineficiente, curățăm site-urile irelevante. Ca urmare, reducem costul per lead și creștem numărul de solicitări.

Rezultate rapide

Veți începe să primiți cereri în 1-3 zile din momentul în care începeți să faceți publicitate. În comparație cu alte metode de promovare, publicitatea contextuală oferă cele mai rapide rezultate.

Rezultate rapide

Veți începe să primiți cereri în 1-3 zile din momentul în care începeți să faceți publicitate. În comparație cu alte metode de promovare, publicitatea contextuală oferă cele mai rapide rezultate.

Cele mai frecvente întrebări

În ce constă prețul publicității contextuale?

Costul publicității contextuale constă în munca unui specialist în crearea și derularea unei campanii publicitare, precum și în bugetul publicitar – suma pe care o plătiți către Google pentru a vă afișa anunțurile în căutare sau în rețelele lor de publicitate.

De ce buget voi avea nevoie pentru a lansa publicitatea contextuală?

Depinde de regiunea în care va fi afișată publicitatea, de nivelul concurenței și de gradul de acoperire dorit. Înainte de a începe colaborarea, un specialist calculează un buget previzional aproximativ și construiește un plan media. Dar puteți investi în publicitate cât mai mult sau mai puțin. În aceste cazuri, putem pur și simplu să cumpărăm mai mult sau mai puțin trafic decât în valorile prognozate.

Când voi putea vedea cererile de publicitate?

Avantajul publicității contextuale față de alte metode de promovare este reprezentat de rezultatele rapide. Veți începe să primiți primele cereri în 1-3 zile de la lansare.

Câți clienți voi obține din publicitate?

Cu cât este mai mare bugetul investit în publicitate, cu atât mai mult public poate fi atras pe site. Dar acest lucru funcționează dacă campania publicitară este optimizată și dacă există cerere pentru produsul sau serviciul respectiv. În caz contrar, bugetul va rămâne necheltuit, dar rezultatele vor fi destul de modeste.

Un aspect important: în mod implicit, un specialist în publicitate nu poate fi responsabil pentru clienți și cu siguranță nu garantează vânzările. Sarcina specialistului este de a aduce traficul țintă interesat pe site, de a oferi aplicații, dar nu de a oferi rezultatul final sub formă de vânzări. Astfel nu poate influența cererea, calitatea bunurilor, el nu angajează manageri de vânzări și nu stabilește prețurile pentru bunurile și serviciile dvs.

Ce garanții există

Datorită analizelor detaliate pe care le realizăm la început, a lucrului în profunzime cu cuvintele cheie, a unei configurări și optimizări competente, vă garantăm că veți obține aplicațiile țintă maxime care sunt posibile cu bugetul dvs.

Pentru câte interogări cheie va fi configurat anunțul?

Pentru a configura o campanie publicitară, colectăm un nucleu semantic complet pentru zona dumneavoastră. Prețul nu depinde de numărul de cuvinte cheie. Într-o nișă, un nucleu complet de interogări poate consta din 500 de interogări, în alta – din 50 000. Nu este normal să ni se ofere mai multe pachete din care să alegem, unde prețul depinde de volumul de interogări. Imaginați-vă că nișa dvs. are 2 000 de chei vizate, iar acest număr este oferit în pachetul minim. Dar dumneavoastră doriți pachetul cel mai abrupt, care presupune 10 000 de interogări. Și de unde să le procurați? Un specialist, pentru a respecta acest pachet maxim, va adăuga interogări de chei în detrimentul unor interogări nețintă, fără valoare, care nu vor face decât să secătuiască bugetul și nu vor aduce niciodată conversii. De aceea, noi colectăm doar nucleul țintă și în volumul care este necesar.

De ce nu este suficient doar să se pună la punct o campanie publicitară și de ce să se plătească și pentru gestionarea acesteia?

Elaborarea temeinică a unei campanii publicitare încă de la început ajută la evitarea epuizării bugetului. Dar este imposibil să se ia în considerare toate interogările care nu sunt direcționate și să se adauge la frazele minus, deoarece utilizatorii formulează noi interogări în fiecare zi. Acestea trebuie să fie monitorizate și analizate în mod constant. În plus, atunci când acumulăm statistici, putem identifica și elimina cuvintele-cheie care anterior păreau a fi țintite, dar care nu au adus clicuri și conversii. Sau aduc conversii, dar nu la prețul pe care îl dorim. În rețeaua de publicitate este necesar să eliminăm site-urile care dau trafic bot, nu aduc conversii. Specialistul monitorizează constant schimbările, face ajustări ale tarifelor, analizează seturi mari de date pentru a optimiza publicitatea și a obține mai multe cereri la un preț mai mic. Desigur, puteți, de asemenea, să configurați pur și simplu o campanie publicitară și să o lăsați în seama algoritmului. Dar o reclamă care continuă să fie derulată de un specialist prezintă o eficiență de 2 sau mai multe ori mai mare pentru aceleași bugete.